poniedziałek, 7 maja 2007

dodałem trochę zdjęć

Wrzuciłem do albumów kilkadziesiąt zdjęć z wcześniejszych podróży po Azji i Afryce. Azja to - mimo wielu do niej podróży - wciąż najbardziej pociągający mnie kontynent. Szczególnie Indie, które odwiedzałem już sześciokrotnie, są miejscem, do którego chciałbym wracać częściej. Ten podgorączkowy stan, który unosi się tam w powietrzu na każdym kroku... Szaleństwo dla zmysłów i - co ciekawe - wiele osób tam podróżujących odczuwa, jakby wracało do domu. Reinkarnacja??? Indie można kochać lub - widząc tam jedynie nędzę, brud i smród - znienawidzić. Ja należę do tych pierwszych.

4 komentarze:

  1. Życzę Ci powodzenia w szukaniu siebie w odbiciach innych ludzi. Jesteś bardzo odważnym człowiekiem. Nie mam tu na myśli trasy jaką masz zamiar pokonać (choć to też jest godne podziwu) lecz odwagę w dążeniu do "prawdy". Wiele osób to pragnienie tłumi. Droga którą wybrałeś jest trudna, choć moim zdaniem prowadzi do wolności. Dla mnie jest to podążanie za swoim "powołaniem". Dobra energia którą masz w sobie uchroni Cię od niebezpieczeństw. Tego jestem pewna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog , zajrzyj na mój www.wiersze-fuci.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam,lecz wyobrażam sobie tą barwę.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie bylam... znam Idnie jedynie z filmow, przewodnikow, ksiazek... ale na swoj sposob je kocham za co? pewnie wlasnie za ta roznorodnosc, kolorystyke, religie i calkowita odmiennosc od swiata jaki znam ja...

    OdpowiedzUsuń

PŁYNNA TOŻSAMOŚĆ - mój blog o ginących kulturach

Zapraszam na założony niedawno blog, poświęcony ginącym kulturom i cywilizacjom, przede wszystkim Papui, na którą planuję powrót latem 2012 ...