czwartek, 29 listopada 2007

Zdjecia z pierwszej czesci wyprawy

Dorwalem wreszcie Photoshopa, poswiecilem sie i do nocy obrabialem zdjecia z pierwszej czesci mojej Drogi. Bo niedlugo polmetek! Wybralem 21 fotek i umiescilem w albumie numer 10. 

Postanowilem nie pokazywac zbyt duzo typowych i popularnych miejsc typu Uluru czy Salar deUyuni, bo to znajdziecie w sieci. Duzo jest ludzi, ktorzy najbardziej mnie fascynuja.

Zmiana planow: polece chyba na Borneo za kilka dni. Opisze ostatnie dni w Malezji niebawem, bo teraz korzystam z kompa, w ktorym nie ma dwoch liter: "b" i "n". Wklejanie ich jest strasznie meczace a tu juz 3 rano, wiec ide spac!

11 komentarzy:

  1. ~www.fotorosinski.blog.onet.pl29 listopada 2007 15:32

    Jestem pod wrazeniem twojej wspaniałej wyprawy. Świetnie jest oglądać zdjecia z tych cząsci świata , przy odrobinie szczęścia niedługo pojade w niektóre rejony przez które przemierzasz . A z ciekawości zapytam jakim aparatem robisz zdjęcia? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te w sieci robione sa cyfrowka Casio Exilim 10 megapixels, procz tego robie tradycyje slajdy aparatem Canon EOS 3000E i filmuje kamera cyfrowa Sony DCR PC 1000E

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem,,jestem. Troche praca uniemozliwiła mi "podróżowaniezTobą", wszystkie zaległe relacje przeczytałem... jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam.. to już półmetek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiepski sprzęt, a umiejętności jeszcze gorsze, lepiej skup się na pisaniu.No a to Borneo - to nareszcie słuszny wybór!Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zdjęcia! Aż wierzyć się nie chce, że świat jest tak piękny a twarze ludzkie tak rozmaite. Mały Aborygen wygląda jak figlarny leśny duszek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Papua...oczy tych chłopców są cudowne.A portret i człowiek z gór dostojne piękno co za ludzie, kraina i aura..niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ze nie moge zobaczyc gdzies Ciebie na tych fotach, moze jakies odbicie w szybie albo ....poszukam uwazniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ty "miszczu"! może byś podał nam adres www ze swoimi fotkami, byśmy mogli cię podziwiać skoroś taki krytyczny? I dlaczego anonim?

    OdpowiedzUsuń
  9. To frustrat jakiś pewno , niespełniony podróznik albo coś w tym rodzaju.Z zawiści głupoty pisze i ludzi wkurza.A niby uśmiehnięty.Pewno z PIS-u.

    OdpowiedzUsuń
  10. ~ósmy cud świata1 grudnia 2007 07:27

    Wielką frajdę sprawiłeś nam tymi zdjęciami! Są naprawdę fajne. Dzieciaki urocze, ludzie niezwykli ... A Ten wyrośnięty z plemienia Dani to kto? Ma taki dziwaczny strój i wygląd kosmiczny ... Przypuszczam, że na ulicy go zaczepiali... Uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. To z przekory tylko,sądzę.Żartobliwej przekory.

    OdpowiedzUsuń

PŁYNNA TOŻSAMOŚĆ - mój blog o ginących kulturach

Zapraszam na założony niedawno blog, poświęcony ginącym kulturom i cywilizacjom, przede wszystkim Papui, na którą planuję powrót latem 2012 ...